0% Ładowanie...

Billboardy w reklamie rekrutacyjnej. Przyciągaj największe talenty

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy firmy muszą przyciągać i zatrzymywać największe talenty. Wyzwaniem dla wielu z nich jest skuteczne zainteresowanie potencjalnych kandydatów swoją ofertą. Efektywną metodą osiągnięcia tego celu jest reklama na billboardach.

Autor:

Marta Wasilewska

Marketing Manager

Przyjrzymy się, w jaki sposób reklama zewnętrzna pomaga wzbudzić zainteresowanie pracą w Twojej firmie.

Wygrywaj w walce o uwagę

Przyciągający wzrok billboard odgrywa kluczową rolę w budowaniu świadomości marki i może być doskonałym kanełem dotarcia do dużej liczby potencjalnych kandydatów do pracy. Billboardy są zwykle strategicznie rozmieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Odważny, kolorowy i żywy projekt może w ciekawy sposób wyróżnić się na tle przyziemnych i monotonnych reklam w telewizji lub mediach społecznościowych.

Ponadto billboardy to opłacalna metoda promocji. Dzięki nim możesz dotrzeć do dużej grupy odbiorców bez wydawania fortuny na promocję. Billboardy rekrutacyjne, umieszczone w dobrej lokalizacji na wiele tygodni, a nawet miesięcy, zapewniają także większą widoczność Twojej marki.

Billboardy zwiększają zaangażowanie online

Z badań wynika, że stosowanie reklam OOH, takich jak billboardy, może zwiększyć aktywność online związaną z Twoją marką o 382%*. Aby zmaksymalizować skuteczność billboardu, możesz umieścić na nim kod QR lub link do swojej strony internetowej, lub platform mediów społecznościowych, gdzie potencjalni kandydaci znajdą więcej informacji o Twojej firmie i możliwościach zatrudnienia. Ten cyfrowy most zapewnia użytkownikom interaktywne wrażenia, skutecznie ożywiając przekaz na długo po zniknięciu reklamy.

Billboardy w reklamie rekrutacyjnej z zapadającymi w pamięć sloganami, chwytliwymi obrazami i odważnymi projektami zwykle zapadają w pamięć, tworząc niezatarte wrażenie. Z dużym prawdopodobieństwem zaprocentuje to, gdy te osoby będą szukać potencjalnych możliwości zatrudnienia.

Wielkoformatowy employer branding

Dzięki innowacyjnym technologiom i analizie danych firmy mogą teraz kierować reklamy do określonych odbiorców, biorąc pod uwagę cechy demograficzne, aby zmaksymalizować zasięg swoich billboardów. Rozumiejąc zainteresowania i preferencje grupy docelowej, pracodawcy tworzą spersonalizowane i trafne przekazy na billboardach, które lepiej rezonują z odbiorcami.

Podsumowując – jeśli firma chce przyciągnąć największe talenty i wzbudzić szum wokół swojej marki, odpowiedzią może być włączenie reklam na billboardach do strategii employer brandingowej. Billboardy są opłacalną formą reklamy, zapadają w pamięć, umożliwiając firmom dotarcie do szerokiego grona odbiorców i wywarcie trwałego wrażenia na potencjalnych kandydatach. Warto próbować nowych i innowacyjnych metod reklamowych, aby wyróżnić swoją markę i przyciągnąć potencjalnych kandydatów w dzisiejszym jakże bardzo konkurencyjnym środowisku na rynku pracy.

* https://info.recruitics.com/blog/recruitment-billboard-best-practices