PROGRAM OPERACYJNY POLSKA WSCHODNIA 2014–2020
Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działania 1.4 Wzór na konkurencję II etap
Tytuł projektu:
Wdrożenie innowacji produktowych w branży reklamy OOH oraz włączenie procesów design thinking w przedsiębiorstwie RECEVENT
- Cele projektu:
Celem projektu firmy RECEVENT jest wzmocnienie pozycji rynkowej i implementacja wzornictwa w przedsiębiorstwie poprzez zaprojektowanie wspólnie z wzornikami innowacji produktowych o zdefiniowanych przez Strategię cechach oraz wdrożenie ich do działalności gospodarczej w okresie realizacji projektu.
- Planowane efekty:
Oczekuje się, że do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa doprowadzą zmiany polegające na:
- Zmianie technologicznej (zakup linii technologicznej do ekologicznego druku i obróbki papieru, zorganizowanie działu projektowego),
- Zmianie organizacyjnej (uzupełnienie brakujących w strukturze działów, kadry i działań, powołanie zespołów),
- Zmianie wizerunkowej (opracowanie nowoczesnego systemu identyfikacji oraz komunikacji innowacji produktowych),
- Zwiększeniu udziału technologii informatycznych (produkcja i logistyka na nowoczesnej linii technologicznej zarządzana przez system informatyczny),
- Wprowadzeniu innowacji produktowej dostosowanej do potrzeb współczesnego rynku OOH i użytkowników (wysokiej jakości druk ekologiczny, możliwość utylizacji odpadów, szybkość działania i optymalizacja kosztów w zakresie montażu i demontażu powierzchni reklamowych; znacząco ulepszona usługa realizacji kampanii billboardowych w oparciu o system RAPZ).
- Wartość projektu: 6 718 875,00 zł
- Wkład Funduszy Europejskich: 2 988 925,00 zł