Dzięki danym o lokalizacji użytkowników telefonów komórkowych możesz precyzyjnie określić, gdzie są Twoi klienci, i trafić do nich z reklamą billboardową właśnie w tym miejscu. Powtórzenie komunikatu reklamowego w formie kampanii SMS przedłuża kontakt z promocją, co przekłada się na wzrost sprzedaży.
wyceń kampanię
Skuteczna reklama OOH

Precyzyjne targetowanie.

Docieramy do użytkowników z czasem dojazdu 15 min. lub znajdujących się w promieniu 500 m od danego punktu (tablica reklamowa) lub Twojego punktu sprzedaży. Następnie wprowadzamy retargeting: docieramy poprzez kampanię SMS do osób, które w ciągu ostatnich kilku dni odwiedziły wyznaczone przez nas wcześniej lokalizacje.

outdoor + SMS

Jak to działa?

Analiza lokalizacji

Sprawdzamy obecność klientów w badanych miejscach, wykorzystując dane lokalizacyjne z urządzeń mobilnych (BTS).

Rekomendacja lokalizacji tablic billbardowych

Analiza najczęściej uczęszczanych tras oraz zagęszczenia ludności w analizowanym obszarze pozwala wyznaczyć punkty na mapie dla najefektywniejszych lokalizacji nośników reklamy zewnętrznej.

Kampania SMS wspomagająca przekaz reklamowy

W trakcie kampanii monitorujemy ruch wokół nośników. Do osób, które zjawiły się w jego pobliżu, wysyłamy kampanię SMS z aktualną promocją.
benefity

Dlaczego warto?

Podniesienie skuteczności kampanii nawet o 30%!

Wzmocnienie przekazu reklamowego na drugim medium oraz powtórzenie go w odstępnie czasu przekłada się na wyższą sprzedaż.

Pełna kontrola.

Raport zdjęciowy oraz liczbowy z kampanii.

Kompleksowa usługa.

Realizujemy zarówno część outdoorową, jak i SMS-ową.

Porozmawiajmy
o szczegółach.

Sprawdź skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży!

zapytaj o ceny

Outdoor + SMS

Kampania łącząca potencjał reklamy zewnętrznej i kampanii SMS-owych przekłada się na znaczny wzrost jej skuteczności. Opiera się na analizie ścieżek konsumentów w przestrzeni publicznej i prezentacji treści reklamowych w najlepszym miejscu i momencie.

Reklama na billboardzie jest powtórzona w SMS-ie, zaś po kilku dniach powtarzamy przekaz po raz kolejny osobom, które znalazły się albo w pobliżu tablicy reklamowej, albo punktu sprzedaży.

Kampanie billboardowe wpływają na kształtowanie potrzeby zakupowej oraz budują silną markę. Wzmocnione kampanią SMS-ową przekładają się efekty w postaci zwiększonej sprzedaży.