Miliony klientów poruszających się w przestrzeni publicznej powinny trafić do Twoich marketów - jak to zrobić? Reklama zewnętrzna daje wiele możliwości: przekierowanie ruchu, prezentacja promocji czy kampanie na otwarcie marketu.
sprawdź możliwości
od planowania do raportowania

Kampanie dla marketów

Realizacja kampanii outdoorowych dla sieci marketów to nasza specjalność. Zapewniamy kompleksową obsługę - od analiz i planowania, przez projektowanie komunikacji kierunkowej, budowę nośników, druk wielkoformatowy, po cotygodniowe montaże reklam w całej Polsce.

Podejście holistyczne

Zakres współpracy

Projektowanie komunikacji kierunkowej

Najważniejsze, by klienci do Ciebie trafili! Projektowanie nośników kierunkowych opieramy o analizy ścieżek, jakimi poruszają się konsumenci w przestrzeni publicznej.

Budowa nośników reklamowych

Przejmujemy akwizycję lokalizacji i prace administracyjno-prawne. Montujemy nośniki wolnostojące oraz naścienne.

Kampanie cykliczne

Każda kampania jest szczegółowo raportowana, co ułatwia Ci jej rozliczenie i kontrolę nad nośnikami oraz jakością wyklejania tablic.

Otwarcia marketów

Realizujemy kampanie związane z otwieraniem nowych punktów sprzedażowych.

Kampanie rekrutacyjne

Wspieramy sieci w pozyskiwaniu pracowników dzięki kampaniom employer OOH w pobliżu wyznaczonych punktów sprzedażowych.
benefity

Dlaczego warto?

Gwarancja terminowości i jakości

dzięki największym zasobom na rynku.

Pełna kontrola

czasu, jakości montaży, częstotliwości czyszczenia, dzięki systemowi online do raportowania prac.

Kompleksowa usługa

przekłada się na oszczędność budżetu i czasu.

Porozmawiajmy
o szczegółach.

Zdobądź gigazasięg swojej kampanii outdoorowej!

zapytaj o rozwiązania

Kampanie reklamowe dla marketów

Kampanie outdoorowe są niezwykle ważne dla sieci marketów – spożywczych, budowanych i innych. Prezentacja oferty konsumentom, jeszcze zanim wybiorą się na zakupy, wpływa na podjęcie decyzji o tym, który market wybiorą. Reklama zewnętrzna stanowi tu doskonałe medium reklamowe, ponieważ kształtuje te decyzje bez konieczności podejmowania własnych działań, reklama jest widziana przy okazji np. powrotu z pracy.

Reklama outdoorowa dociera do ok. 80% osób zamieszkujących dany region, co czyni ją jedną z najskuteczniejszych form reklamowych. A niekiedy jest głównym sposobem pozyskania uwagi konsumenta, który nie korzysta z internetu.

Outdoor ma ponadto tę zaletę, że dzięki wielkim formatom oraz prezentacji offline nie da się go wyłączyć czy zablokować, a bardzo często także trudno byłoby go zignorować.