Reklama na drzwiach marketów spożywczych zapewnia stały i regularny kontakt milionów konsumentów z nośnikiem reklamowym każdego dnia.
Gigantyczne zasięgi i angażująca forma reklamy.
zapytaj o ceny
Produkt

Czym jest billdoor?

Wyobraź sobie, że wybierasz się na zakupy… Zbliżasz się do wejścia do marketu, a na swojej drodze, tuż przed oczami napotykasz na reklamę Twojej firmy. A właściwie niemal w nią wchodzisz. To niemożliwe, by ktokolwiek ją przeoczył!

Zalety

Dlaczego warto?

Zasięg

Docierasz do każdego miejsca w Polsce! Czy to Poznań, czy Ustrzyki…

Bliskość reklamy

Odbiorca przechodzi tuż obok niej, a właściwie niemal w nią wchodzi!

Wielokrotny kontakt

Przynajmniej 3-krotny kontakt z reklamą wpływający na kształtowanie potrzeby zakupowej.

Kreatywna reklama

Kreatywna, angażująca forma reklamy, która nie daje o sobie zapomnieć!
Benefity

Pytasz o korzyści?

5 mln odbiorców dziennie.

To więcej niż odbiorców przed TV w trakcie M jak miłość…

2 tygodnie

eskpozycji na wyłączność dla Twoich produktów.

Natychmiastowy wzrost sprzedaży.

Efekty kampanii są widoczne od razu po wyklejeniu reklamy.

Porozmawiajmy
o szczegółach.

Zdobądź gigazasięg dla swojej kampanii!

Wyceń kampanię

Billdoor, czyli…

Billdoory to outdoorowe nośniki reklamowe pozwalające zdobyć zasięg kampanii porównywalny z tym telewizyjnym w godzinach szczytu. Wykorzystanie tych unikalnych powierzchni reklamowych gwarantuje milionową widownię każdego dnia przez cały czas ekspozycji reklamy.

Billdoory to nośniki wykorzystujące powierzchnię drzwi marketów spożywczych. Zapewniają stały i regularny kontakt konsumentów z przekazem reklamowym każdego dnia. Markety spożywcze są odwiedzane przez miliony Polaków każdego dnia. Bez względu na wiek, zasobność portfela i stan cywilny – wszyscy kupujemy artykuły pierwszej potrzeby, a to oznacza, że reklama w markecie pozwala dotrzeć w zasadzie do każdego.

Przykładowo reklama zewnętrzna w postaci billdoorów w marketach jednej sieci w całej Polsce zapewnia dzienny zasięg na poziomie 4 mln odbiorców. To więcej niż ludność całej Chorwacji! Albo widownia przed telewizorami w trakcie „M jak miłość”… Tylko że reklama na drzwiach będzie zarezerwowana dla jednej kampanii na 2 tygodnie non stop, a nie dostanie 20 sekund w wieczornej ramówce.

Skąd tak wielu konsumentów w marketach? Dynamika wzrostu liczby marketów w Polsce stanowi doskonały dowód na to, jak chętnie i często Polacy kupują właśnie w sklepach wielkopowierzchniowych. Jeszcze w 2014 roku było w naszym kraju 2270 marketów. Dziś, zliczając tylko tych największych, mamy 7950 takich sklepów, i liczba ta stale rośnie.

Billdoory z powodzeniem mogą zastąpić bannery reklamowe czy citylighty. To innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej, choć wykorzystuje przecież najstarszy nośnik reklamowy – rozumianą tradycyjnie witrynę sklepową.