Billdoor.
Gigantyczne zasięgi i angażująca forma reklamy.
Czym jest billdoor?
Wyobraź sobie, że wybierasz się na zakupy… Zbliżasz się do wejścia do marketu, a na swojej drodze, tuż przed oczami napotykasz na reklamę Twojej firmy. A właściwie niemal w nią wchodzisz. To niemożliwe, by ktokolwiek ją przeoczył!
Dlaczego warto?
Zasięg
Bliskość reklamy
Wielokrotny kontakt
Kreatywna reklama
Pytasz o korzyści?
5 mln odbiorców dziennie.
2 tygodnie
Natychmiastowy wzrost sprzedaży.
Porozmawiajmy
o szczegółach.
Magdalena Łoś
Katarzyna Kurowska
Zdobądź gigazasięg dla swojej kampanii!
Wyceń kampanięPozostałe produkty i usługi
Billdoor, czyli…
Billdoory to outdoorowe nośniki reklamowe pozwalające zdobyć zasięg kampanii porównywalny z tym telewizyjnym w godzinach szczytu. Wykorzystanie tych unikalnych powierzchni reklamowych gwarantuje milionową widownię każdego dnia przez cały czas ekspozycji reklamy.
Billdoory to nośniki wykorzystujące powierzchnię drzwi marketów spożywczych. Zapewniają stały i regularny kontakt konsumentów z przekazem reklamowym każdego dnia. Markety spożywcze są odwiedzane przez miliony Polaków każdego dnia. Bez względu na wiek, zasobność portfela i stan cywilny – wszyscy kupujemy artykuły pierwszej potrzeby, a to oznacza, że reklama w markecie pozwala dotrzeć w zasadzie do każdego.
Przykładowo reklama zewnętrzna w postaci billdoorów w marketach jednej sieci w całej Polsce zapewnia dzienny zasięg na poziomie 4 mln odbiorców. To więcej niż ludność całej Chorwacji! Albo widownia przed telewizorami w trakcie „M jak miłość”… Tylko że reklama na drzwiach będzie zarezerwowana dla jednej kampanii na 2 tygodnie non stop, a nie dostanie 20 sekund w wieczornej ramówce.
Skąd tak wielu konsumentów w marketach? Dynamika wzrostu liczby marketów w Polsce stanowi doskonały dowód na to, jak chętnie i często Polacy kupują właśnie w sklepach wielkopowierzchniowych. Jeszcze w 2014 roku było w naszym kraju 2270 marketów. Dziś, zliczając tylko tych największych, mamy 7950 takich sklepów, i liczba ta stale rośnie.
Billdoory z powodzeniem mogą zastąpić bannery reklamowe czy citylighty. To innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej, choć wykorzystuje przecież najstarszy nośnik reklamowy – rozumianą tradycyjnie witrynę sklepową.