Planowanie mediów, czyli dobór najlepszych lokalizacji nośników reklamowych, to najważniejszy etap planowania kampanii. Rekomendacje lokalizacji opieramy o analizy danych pozyskiwanych z aplikacji mobilnych. Sprawdzamy natężenie ruchu w ciągach komunikacyjnych samochodowych i pieszych, a następnie proponujemy najlepsze rozwiązania dla wybranych regionów i lokalizacji.
zapytaj o najlepsze lokalizacje
Rekomendacja nośników

Nośniki dopasowane do lokalizacji

Rodzaje nośników reklamowych dobieramy ze względu na tempo poruszania się w danej lokalizacji. Kampanie na billboardach uzupełniamy o mniejsze formaty, które idealnie się sprawdzają w przestrzeniach dla pieszych oraz na osiedlach mieszkalnych.
Zróżnicowane formaty nośników reklamowych.

OOH media planning

Zakres współpracy. Podejście holistyczne

Analiza geolokalizacyjna

Natężenie ruchu, punkty konkurencji, sposób przemieszczania się konsumentów.

Rekomendacja lokalizacji

Najczęściej uczęszczanych przez pieszych i w ruchu samochodowym.

Wynajem nośników reklamowych

spełniających wyznaczone kryteria.

Budowa tablic billboardowych

Od zdobycia pozwoleń po montaż nośników.

Wielkoformatowy druk ekologiczny

Na papierze, folii, bannerach i tekstyliach.

Wyklejanie tablic billboardowych

W kampanii okazjonalnej oraz kampaniach cyklicznych.
benefity

Pytasz o korzyści?

Wzrosty sprzedaży reklamowanych produktów i usług.

Widoczne natychmiast po wyeksponowaniu kampanii.

Znaczący wzrost rozpoznawalności marki.

Dzięki lokalizacjom o największym natężeniu ruchu.

Pełna kontrola nad kampanią.

Dzięki systemowi raportowania postępów realizacji dostępnemu online.

Porozmawiajmy
o szczegółach.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii out of home!

zaplanuj media

OOH media planning

Planowanie mediów to jeden z pierwszych etapów realizacji kampanii reklamowej. Pozwala określić najskuteczniejsze kanały dotarcia do grupy docelowej. Najpierw należy się więc zastanowić nad kluczowymi dla skuteczności kampanii wskaźnikami: grupa docelowa, cel kampanii (co chcemy powiedzieć i co tym zamierzamy osiągnąć), gdzie i jak dotrzemy do odbiorców, jak zmierzymy efekty.

Planowanie mediów w kampaniach outdoorowych wzbogaca się analizą ścieżek konsumentów w przestrzeni publicznej, co pozwala wytypować najatrakcyjniejsze lokalizacje dla danego zapytania. Następnie dla tych lokalizacji – w zależności od sposobu poruszania się i tempa – rekomenduje się odpowiednie formaty nośników reklamowych – billboardów, citylightów i innych.