OOH media planning.
Nośniki dopasowane do lokalizacji
Rodzaje nośników reklamowych dobieramy ze względu na tempo poruszania się w danej lokalizacji. Kampanie na billboardach uzupełniamy o mniejsze formaty, które idealnie się sprawdzają w przestrzeniach dla pieszych oraz na osiedlach mieszkalnych.
Zróżnicowane formaty nośników reklamowych.
Zakres współpracy. Podejście holistyczne
Analiza geolokalizacyjna
Rekomendacja lokalizacji
Wynajem nośników reklamowych
Budowa tablic billboardowych
Wielkoformatowy druk ekologiczny
Wyklejanie tablic billboardowych
Pytasz o korzyści?
Wzrosty sprzedaży reklamowanych produktów i usług.
Znaczący wzrost rozpoznawalności marki.
Pełna kontrola nad kampanią.
Porozmawiajmy
o szczegółach.
Magdalena Łoś
Katarzyna Kurowska
Porozmawiajmy o Twojej kampanii out of home!
zaplanuj mediaPOZOSTAŁE PRODUKTY I USŁUGI
OOH media planning
Planowanie mediów to jeden z pierwszych etapów realizacji kampanii reklamowej. Pozwala określić najskuteczniejsze kanały dotarcia do grupy docelowej. Najpierw należy się więc zastanowić nad kluczowymi dla skuteczności kampanii wskaźnikami: grupa docelowa, cel kampanii (co chcemy powiedzieć i co tym zamierzamy osiągnąć), gdzie i jak dotrzemy do odbiorców, jak zmierzymy efekty.
Planowanie mediów w kampaniach outdoorowych wzbogaca się analizą ścieżek konsumentów w przestrzeni publicznej, co pozwala wytypować najatrakcyjniejsze lokalizacje dla danego zapytania. Następnie dla tych lokalizacji – w zależności od sposobu poruszania się i tempa – rekomenduje się odpowiednie formaty nośników reklamowych – billboardów, citylightów i innych.